OTA го “јадат“ хотелскиот бизнис

Факт – онлајн туристичките агенции сѐ повеќе навлегуваат во индустријата, наплаќaјки високи комисии со што се станати доволно добри во целосната хотелска игра. Нема дискусија дека ОТА (онлајн туристичките агенции) и хотелската дистирбуција би биле потполни без барем едно спомнување на booking.com.

Поентата е, како и зошто, стана успешен (како и другите)?

Реномирана маркетинг агенција iZest, пред извесно време даде фасцинантна анализа на дел од алатките и пораките, кои посредниците како Booking.com ги користат со цел да го придобијат гостинот. Не е научна фантастика, но е дефинитивно нешто кое што вреди да се знае.

Маркетинг агенцијата iZest ја разглоби почетната страница на ОТА и ги изложи наједноставните заклучоци:

  • Јасни рејтинзи – ѕвезди, текст и бројќи – гостинот не може да згреши!
  • Пораки за попусти
  • Симболи со палец нагоре – овозможува гостинот кој не е сигурен да се одлучи
  • “Последно букирање пред 20 минути“
  • “32 други го гледаат овој хотел“

Интересно е да се забележи дека кога ќе кликнете на хотелот, бројот на други луѓе кои го гледаат е поголем од кога било последното букирање. Ова валидира пред гостинот дека тој/таа разгледува добра опција и почнува да креира чувство на итност  – “подобро побрзо да го букирам пред да го букира некој друг!“

iZest го опишуваат како “потсвесно позитивно засилување“.

Но, тоа не е се. Може да се најдат внимателно искажани фрази и алатки кои му “помагаат“ на потенцијалниот гостин да посегне по својата кредитна картичка. “Бесплатно букирање“ и “бесплатно откажување“ се едни од најчестите кои се наоѓаат, повторно, овозможувајќи му на гостинот простор доколку тој ја смени својата одлука.

Реалноста е дека полиста на откажување не е никако поразлична доколку гостинот тоа го стори преку самиот хотел, со тоа што не плаќа никаков надомест доколку се јави во самиот хотел.

Сепак, истата порака (пр: бројот на луѓе е зголем што го гледаат овој хотел, или можност за букирање во последен момент) се повторува, со додадено копче за инстантно букирање со можност за потврдување на букирањето.

Кога потенцијалниот гостин ќе одбере соба, тој добива “ја добивте најдобрата цена“ порака која е проследена со низа пораки како “вие го направивте најпаметниот избор“ што служат како афирмација.

Поентата на се ова е дека доколку се споредуваат искуствата со просечната веб страна на хотелот, постои малку од истата увреливост, истите очекувања и објаснувања за условите на користење и често без ривјуа и рејтинзи. Тогаш, што можат хотелиерите да направат?

Тие често се жалат на моќта што ја имаат ОТА и како тие треба да се борат да го вратат бизнисот во своите раце. iZest дава неколку совети:

  • Кажете им на потенцијалните гости да букираат директно на вашата веб страна
  • Цените држете ги едноставни, со помалку текст и жаргон
  • Јасно кажете за што не наплаќате
  • Ставете линкови то релевантните ривјуа
  • Користете ја тактиката на ОТА – уверевуајте ги потенцијалните гости!